جغرافیای کوچک من...

جغرافیای کوچک من...

جغرافياي کوچک من
همين چشم هاي مشکي توست
که هيچ چيز جايش را نمي گيرد . . .
 


نظرات شما عزیزان:

خالق زیبایی
ساعت8:05---15 تير 1393

سلام دوست مهربان عالی قدرم
وب تان زیباست و مطالبش هم
ممنونم از رهنمایی تان


پاسخ:ممنون از تو دوست خوبم


سلام
ساعت16:15---5 تير 1393
سلام وبلاگ قشنگی دارید
خوشحال میشم بیاید توی یکی منم بیاید و نظر بدید
و خوش حال میشم منو لینک کنین
پاسخ:ممنون دوست گلم باشه حتما سرمیزنم.


دوست داشتنی علی
ساعت15:50---5 تير 1393

سلام وب جالبی داری به وب منم بیا نظر بده


پاسخ:ممنون ازاینکه به وب من سرزدی با شه وبت حتما سرمیزنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:دخترهزاره,جغرافیای کوچک من,

] [ 15:8 ] [ دخترک هزاره ]

[ ]